article-2615088-1D69FDB800000578-312_640

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2615088/Incredible-pics-Snail-wins-worlds-slowest-game-leapfrog.html

Olisi voinut kuvitella että tuo sammakko söisi tuon etanan, mutta eipäs sittenkään vaan jotain ihan muuta! Linkin takana lisää tilanteesta. Voihan hassu luonto. Ottaisipa joku sammakon vauhtinen minutkin päänsä päälle hetkiseksi.

Nimittäin, voi jestas kun olen toista päivää putkeen UNINEN. Hyvänen aika sentään, ihan epätodellista. Luulen että tämä on nyt sitä, kun tällä viikolla oli monta asiaa joita jännitin oikein olan takaa, ja nyt kun ne ovat ohi, stressi purkautuu. Harmi vaan kun en saa aikaiseksi läheskään niin paljoa asioita, kuin suunnittelin. Kasautuvat sitten ikävästi. 

Mistä lie on tullut ihan hulluja uniakin nyt taas. Olin mikälie yleinen nainen joka rakastuikin ja rakasteli miehen verille, ja toisessa unessa joku nainen joka kutsui itseään enkeliksi tuli kertomaan että olen ruma ja haisen pahalta, mutta minun on muistettava etten koskaan mainitse ruoskaa. Öäh, sori nyt rakas alitajunta, menee viestit yli hilseen. 

Olisikohan edes pesukone pyörinyt, kun sentään sen sain ajalliseksi laittaa tuossa aiemmin? Hm. Kauppaankin pitäisi jaksaa mennä. Äähh. Harmillista että kahvi ei nykyään tee minulle muuta, kuin maistuu ihanalta. Ja siis nimenomaan tumma kahvi. Vähintään paahtoaste 4. Eipä silti, vaalea teki muutenkin useimmiten pirteän sijasta hermostuneeksi ja pisti mahan sekaisin, joten mieluummin otan kyllä sen hyvänmakuisen kahvin joka vain maistuu hyvältä. Eipä se hermostunut olo saa asioita etenemään.